Автоматичне збереження даних
- максимальний захист від втрати всіх видів даних, пошти, баз даних тощо;
- єдиний варіант гарантованого запуску після будь-якого виду збою;
Наша команда пропонує більше не хвилюватися за дані, які ми щодня ризикуємо втратити з величезної кількості причин. Ми надто часто у разі проблем із технікою бачили сльози, щоб залишатися байдужими. Іноді, за відновлення баз даних, наші клієнти платили спеціалізованим фірмам більш ніж річну абонплату комплексного абонентського обслуговування всієї техніки підприємства. Щоб уберегти Вас від подібних проблем, нами був розроблений спеціальний комплекс. Даний модуль самостійно в будь-який зручний час запускається, копіює, архівує, пароліт і складає потрібні файли як на комп'ютері, який запущений, так і на будь-якому комп'ютері в мережі. Це найкраще рішення при мінімальній вартості, яким користуються вже багато наших клієнтів. Вартість такого запровадження становить від 500 грн.
У розрізі нашої послуги "Автоматичне збереження даних" ми пропонуємо зберігати дані не тільки у Вас в офісі, але й у зашифрованому та запароленому вигляді на зовнішньому сервері, у хмарі. Також можемо запропонувати збереження інформації на сервері хостингу наших партнерів. Це дозволить зберегти ваші важливі дані навіть у разі крадіжки техніки, її конфіскації, пожежі чи будь-яких інших подій на вашому офісі. Ми не раз стикалися, коли подібні події повністю унеможливлюють відновити для подальшої роботи важливі дані, а це як мінімум відсутність можливості відновити залишки товарів на складі, товару на реалізації, взаєморозрахунки з контрагентами та весь бухгалтерський документообіг.
В абонентський супровід даної послуги входить збереження всіх баз та важливих документів один раз на тиждень. Вартість такого обслуговування складає 400 грн. на місяць.
Будь-які інші варіанти збереження вашої важливої інформації та баз даних обговорюються індивідуально.